Loading

Pasul 1. Cont client

Pentru a putea plasa o comandă, este necesar să vă creați un cont de client.

Inițial vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate, apoi:

  • Vă rugăm să dați click pe butonul Contul meu, urmat de butonul Inregistrare si să completați campurile obligatorii.
  • Dacă aveți deja cont, introduceți adresa de e-mail și parola folosind butonul Contul meu, din partea dreaptă-sus, a site-ului si apasati apoi pe butonul Autentificare.

Contul vă ajută să aveți acces permanent la statusul și istoricul comenzilor dumneavoastră.

Pasul 2. Alegerea/Adaugarea produselor

Atunci cand produsul este în stoc (simbolul coșului de cumparaturi fiind albastru – activ), produsul poate fi adăugat in lista de cumpărături, fiind vizibil în partea dreaptă-sus a site-ului.

În funcție de cantitatea disponibilă afișată în pagina produsului, puteți elimina/adăuga produsele, folosind tastele cu numere.

Pentru căutarea produselor aveți la dispoziție în partea stângă, lista de filtre sau sectiunea de Cauta in magazin – unde puteti scrie numele produsului (daca il cunoasteti deja).

În momentul în care produsele dorite au fost adăugate și revizuite în coșul de cumpărături, vă rugăm să apăsați pe butonul albastru Cumpără.

Promoțiile valabile sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. În cazul în care aveți întrebări sau observați o anumită eroare, va rugăm să ne contactați înainte de a finaliza comanda, folosind datele de contact din sectiunea Contact.

Pasul 3. Înregistrarea comenzii

Inregistrarea comenzii se face completând 6 pași simpli → Adresa de facturare → Adresa de livrare (cea existenta sau o alta adresa) → Modalitatea de livrare → Modalitate de plata → Confirma comanda

  • ADRESA DE FACTURARE Puteți specifica adresa de facturare furnizand datele solicitate in formularul prestabilita.

Atenție! Dacă doriți factură pe persoană juridică, trebuie să bifați Facturare Firma și să completați datele firmei, factura este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete.

→Click pe butonul Continuă.

  • ADRESA DE LIVRARE Puteți opta pentru livrarea produselor la Adresa de facturare sau puteti adauga o noua adresa dand click pe adresa prestabilita (preluata din Adresa de facturare, iar mai jos se va deschide optiunea de adresa noua.

→Click pe butonul Continuă.

  • MODALITATE DE LIVRARE Exista doua optiune prestabilite de livrare a coletelor prin Fan Courier sau Sameday (afisand si un cost estimativ al transportului).

→Click pe butonul Continuă.

  • MODALITATE DE PLATA Se poate opta pentru plata online (cu card bancar) sau plata ramburs (la primirea coletului).

→Click pe butonul Continuă.

  • CONFIRMA COMANDA Vă rugăm să vizualizați cu atenție produsele adăugate în coș, datele de livrare/facturare, termenul de procesare și livrare și mențiunile legate de disponibilitatea produselor, înainte de a finaliza plata.

Informații Suplimentare – În cazul în care trebuie să oferiți indicații cu privire la culorile produselor va rugăm de le notați în acest chenar.

Voucher – momentan poate fi oferit doar în cadrul anumitor evenimente (cursuri puericultură, alăptare, târguri, etc) și în cadrul anumitor concursuri organizate pe pagina de facebook.

Alte informații – Va rugăm să citiți cu atenție termenul de procesare și livrare, informațiile cu privire la stoc și să bifați căsuța din chenarul roșu pentru a finaliza plata.

→Click pe butonul Confirma pentru a fi direcționat pe pagina securizată de plată si exprimati-va optiunea privind Termenii si conditiile.

Pasul 4. Finalizarea plății

Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plata https://secure.mobilpay.ro/ datele corecte ale cardului dumneavoastră.

→ Completați cu atenție datele cardului (pentru plata în rate vă rugăm să citiți cu atenție rândul următor), apoi apăsați butonul Autorizează pentru a autoriza tranzacția prin sistemul 3D Secure.

Atenție! Pentru a evita erorile de tranzacționare va rugăm să NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și sa NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul procesării autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat.

→ Introduceți parola 3DSecure primită prin SMS sau stabilită cu banca emitentă a cardului și apăsați butonul Submit.

Felicitări, comanda a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră!

Notificările se trimit pe adresa de email folosită la înregistrarea contului, va rugăm să verificați și folderul spam.

*Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client, rămâne valabilă 24 de ore și poate fi achitată folosind butonul de reluare plata din istoricul comenzii.